God morgon!

Goder Morgon! Var uppe klockan åtta idag! Bra gjort av mig. Jag tänkte när klockan ringde att upp och hoppa direkt! Så nu har jag ätit lite frukost. Jaocb hade nog tagit med min Yoggi till jobb. Så det blev knäckemackor med ost och gurka. Gott! Ska försöka hinna med mina egna naglar innan jag cyklar iväg!
Ikväll är det Tupperware event som mamma blivit bjuden till. Jag ska följa med som stöd :) Klart man ställer upp. Hon hade ju ett party förra måndagen, och hon är med i en tävling för värdinnor som haft partyt att vinna på hur mycket man fick sålt under sn kväll. Hoppas hon vinner!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! Ser att du börjar bli pro på att göra naglar nu? Jag trivs att bra på jobbet, gäller väl bara att jag kommer in i det antar jag. Vad kul med att du fick jobbet också! GRATTIS! Känns det bra? kramar!

2008-10-02 @ 11:00:27
URL: http://charliieeriksson.blogg.se/sandefjord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0