Västbyte

Jag träffade rara, söta Anna vid lunch för att göra ett byte av våra västar. Hon var jättego, och vi skulle försöka få ihop en fika snart! Jag satt och läste igenom hennes blogg, och det kunde lika gärna ha varit jag! Har en fin liten bärbar dator, älskar väskor (framför allt märkesväskor), har koll på blocket/tradera, gillar samma kläder.. Ja det var så mycket som passade in att jag blev förrvirrad om det var min egen sida eller hennes jag satt och läste på. Vad kul att man kan hitta en som är så lik sig själv!

Västen var ju givetvis helt fab! Och ska användas i morgon! Ska leta upp lite roliga outfit tips som jag kanske kan dra nytta av?! Bilder kommer! I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0