Sthlm FÖRRA helgen....

Såhär en vecka efter att vi varit i Stockholm tyckte jag att det var lämpligt att lägga upp lite bilder vad som införskaffades.. Med nytt jobb denna veckan har bloggen legat nere helt. Men förhoppningsvis så hinner jag lägga in lite under veckan som kommer. Mycket som händer nu!! Syrran har lite fler bilder från huvudstaden och bilder från helgen, som hon förhoppningsvis skickar över när hon har tid. Då kommer dom upp här!

   

Jeans med bootcut från H&M
Kalender/plånbok från Mulberry
V-ringad tröja med pärlemo knappar på ärmen från ZARA

(Ljusstake och tvättkorg från STOCKHOME, som jag haft en vecka på mig att ta kort på kommer oxå upp senare! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0