Schemat på jobbet v.1

Det var en hektisk vecka på nya jobbet förra veckan. Men det var roligt! Otroligt mycket infomartion. Spännande infomartion! Nu är det bara inlärning och svara i telefon som gäller. Tron att learning by doing är ett bra telesätt med detta!

Måndag
Frukost med alla
Företagspresentation
Demo av programvara
Lunch på stan
Genomgång av arbetsbeskrivning
Administrativ genomgång
Fika
Sitta med i kundtjänst

Tisdag
Heldagsutbildning i Malmö.

Onsdag
Sitta med i kundtjänst
Installation av programvara
Lunch
Telefonväxel
Genomgång av funktion i program
Fika
Sitta med i kundtjänst

Torsdag
Självstudier intranätet
Genomgång
Lunch
Info om företaget
Sitta med i Kundtjänst

Fredag
Sitta med i kundtjänst
Genomgång med säljchefen
Lunch på stan
Genomgång med marknadschefen
Sitta med i Kundtjänst

Gissa om jag däckade i fredags efter att ha kommit hem från vårt kundtjänstmöte och spelkväll  med pizza här på jobbet. Jag var ju helt slut efter denna veckan. Men idag är det nya tag. Slutar om 4 minuter och känner mig redan sugen på att komma tillbaka i morgon. Det är väl så det ska vara?!

Kommentarer
Postat av: mizz Ewing

Haha din stackare! ;)

Tänk på att jag jobbat här mer än två år och tycker fortfarande att det är lika roligt att gå till jobbet!! de du! :) VÄLKOMMEN!!! kramar från innesälj!!

2008-11-17 @ 20:09:39
URL: http://w.metrobloggen.se/mizzewing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0