FAN

H*lvetes, j*vla, sk*t, f*n min pälskrage är utanför Moskva. i en låda som vi har lagt kläder i, som var till för att skänkas bort. Jag visste att jag hade gått igenom lådan, och  jag kunde ge mig tusan på att den skulle ligga däri. Och visst är den där. BALL! Just nu är jag bara sjukt bitter. Blivit av med pälsen till en jacka som jag betalt sjukt mycket pengar för. Som jag tog bort, från kragen för att jag skulle lämna den på kem. För att jag var rädd om den. Och nu är den i jävla Moskva. Jag ska aldrig mer skänka något till någon! Se hur det går när man ska vara snäll! Du får man bara skit tillbaka!

Och JA jag vet att detta är ett I-Lands problem, ,och jag är tacksam för att hon skulle leta reda på hennes gamla. Men den var ju min, på min fina jacka. Fan, fan, fan, fan jag ville ju ha den!!! Och JA jag vet igen att det är materiella ting. Men låt mig var sur och arg nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Du får lov att vara sur och arg. Jävla pälsjävel och jävla Moskva-helvete! FAAAAAAAAAN!

Så, nu hjälpte jag till lite :-)

2008-11-06 @ 07:45:14
Postat av: Jenny

Tack det hjälpte!

2008-11-06 @ 11:02:51
URL: http://jennycharlottes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0