Valborg!

Valborg blev jättetrevligt trots att man mådde som en get. Gick hem och la mig klockan ett. Snällaste, snälla syrran kom in och löste av mig i butiken så jag kunde gå hem och vila lite innan vi skulle iväg på kvällen. Sov två-tre timmar innan vi stack iväg. -Skönt!
Det bjöds på tilltugg, grillat med grönsaksspett, såser och pommes. Sen gick vi ner och tittade på elden som var på stranden utanför dom. Så lyxigt! En fin eld hade dom fått till. Ett par hundra meter till höger om oss hade Lomma kommun sitt bål. (Inte alls i klass med vårt) Dock liiite mer människor.. Efter vi tittat lite på bålet gick vi n och drack Kaffe och åt kladdkaka. Yummie!  Åkte hem vid ett-halv två. Då hade jag snytit sönder min näsa och melonskallen var total! Jisses vilken förkylning jag åkt på..
Vilket mysigt initiativ av Niklas och Malin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0