Helgen i korthet

Fredag: Jacob var hos sin bror. (Vars sambo och son är i huset i Spanien. Och neeeeeej jag är inte aaaaaalls avis.. Bäst för dig att du inte solar så mycket... haha) Så jag avr hemma hos mamma och pappa pch fick en lyx grillning med oxfilée!
Lördag: Min och sambons lediga kväll tillsammans. Åt gott med recept från Linnea och kollade på film, The number 23 & The Bankjob. Två bra filmer. Så dom rekomenderas att se!
Söndag: Jag, mammi o och Jacob åkte upp till syrrans och min sommarstuga och röjde rejält i trädgården. Jag samlade upp alla kvistar och grenar sen sist vi var där och la ner i säckar som vi ska ha med oss ner och kasta. Jacob sågade ner och isönder lite träd som hade dött, och mamma gjorde allt annat :) Vi fick inte igång gräsklipparen så gräset står i högansky. Inte bra. Mamma och jag ska försöka få upp ett släp i morgon så vi får ner gräsklipparen på service.
Vi avslutade vår helg med en grillmiddag hos Tessan och Padde. Allting var redan klart när vi kom. Vilken lyx! Första gången denna sommaren som vi satt ute! Det var så härligt, nu känner man verkligen att det är sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0