Diplomerad Nagelteknolog

Till hösten, eller rättaresagt den 6:e september ska jag och syrran börja på en utbildning för att bli och kunna jobba som Diplomerad Nagelteknolog. Det var längesedan jag längtat efter något så mycket som jag gör med det här! Jag hade helst velat starta igår!
Förhoppningsvis om det går att lösa kan jag jobba lite kvällar och helger på Lottas salong när dom har flyttat till nya lokaler. Eftersom det både är lukt och giftfritt så behövs inget utsug, vilket gör det lätt att jobba hemma med oxå! Det ska bli så roligt!

Det är Katarina, som jag gått till i 5 år och fått mina naglar gjorda hos, som ska hålla i kursen. Vilket gör det ännu roligare. Hon skulle kopiera upp det kompendiet vi ska ha och jobba med i hösten, så att jag och Anna kan ta med det til England när vi ska dit på semester om två veckor. Can´t wait to see it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0