90 minuters tilläggstid

Så mycket jag hann med igår medans den urtråkiga matchen gick på TV. Jag är redan så trött på detta Em:et att det står mig upp i halsen. Men bara lugn, jag ska nog komma på något att göra sen när EM är slut. Jag ska se till att vara sjukt busy och propsa på att hinna hem för att typ måla naglarna från klockan 18 till klockan 23! För det kommer vara viktigt att jag gör det i 5 timmar nonstop!
Tänkt så mycket man hinner med istället!:

♥ Plantera om 2 blommor!
♥ Städa och rensa så det blev strålande rent på diskbänk och kakel!
♥ Dammtorka hela lägenheten! 
♥ Städa inne på toaletten!
♥ Vattna alla blommor!
♥ Ta av nagellack och måla på nytt!
♥ Tillochmed ett välbehövligt fotbad hann jag med!


Kommentarer
Postat av: Mamma

va duktig du varit.

2008-06-18 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0