Garderobsdrömm..

Jag hade en riktigt sjuk dröm inatt. Tessan och Padde håller ju på att göra vid för fullt i sitt hus. Och det som stod på schemat nu var dressingroom! Så  nu har dom varit och inhandlat garderober och lagt in i hyllor och fack. Pratade med Tessan igår och det hade blivit jättefint! Jag kan knappt bärga mig för att se! Men jag kommer nog vara sur en timme när jag ser den, för jag kommer att vara så avundsjuk. haha. Men jag drömde att dom skulle ha inflyttningsfest och alla var så spända på att se hur det hade blivit, men istället för en normal dörr hade dom gjort en liten trekant i ena hörnet utifrån rummet som man skulle klämma in sig i. Och var man för tjock så kom man inte in, eller fastnade. När du väl krypt igenom trekanten så kom man mitt in i alla skjortor och klänningar som dom hade hängt upp. Lite som ett lönnrum. Alla tykte att det var hur knäppt som helst, men T & P tyckte att dom hade gjort ett kanonbra jobb. Haha. Tur att jag vet att man slipper trycka in sig i en trekan för och kolla hur bra det har blivit! Jag komme nog spendera en hel dag med o bara sitta o titta på allt.
"Hej, kan jag komma hem till dig o sitta i din garderob idag?" Haha


Kommentarer
Postat av: Eva

Du o dina knäppa drömmar. Älskar dig ändå. Puss

2008-07-26 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0