Ett gott skratt förlänger livet!

Haha hittade dom här på nätet. Man ska skratta, mycket. Det ska vara bra för själen ;)

"En turk, en somalier o en Skåning satt i en bar.

Turken svepte i sig sin öl. Kastade glaset i luften, drog upp sin pistol o sköt sönder glaset. I Istanbul är det så billigt med glas så vi behöver aldrig dricka ur samma glas 2 gånger.

Somaliern svepte även han sin öl. Skjuter en kula genom glaset och säger: I Mogadishu har vi så mycket het sand att vi inte heller behöver dricka ur samma glas 2 gånger.

Skåningen dricker lugnt upp sin öl, drar sitt vapen, skjuter turken o svartingen o skriker: I Skåne har vi så jävla många invandrare så man behöver inte supa me samma blattar 2 gånger."

Förlåt, men jag var tvungen! Haha

"En vit man och en neger sitter i bastun. Den vite mannen har tatuerat in sin flickväns namn WENDY på snoppen. När han sneglar snabbt på negerns snopp ser han att även där står WENDY.
- Jaha, jag ser att du också har en flickvän som heter Wendy! Säger den vite mannen och pekar mot negerns snopp.
- Nej, det har jag inte, den drar bara ihop sig efter en kalldsuch, svarar negern, drar ut den till sin rätta längd och visar texten "Welcome to Jamaica and have a nice holiday!"."

Haha den är såå bra! Var egentlligen den jag letade efter.. Jisses till och vara lång lixom.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0