Mamma mys

Fick bytat besticken till dom vi hade hemma. Blev ett hastigt besök inom centrat oxå. Mamma tyckte ju jag behövde lite nya kläder:)  Hon skulle tillochmed vara så snäll och betala en tröja och ett par jeans till mig om vi hittade något. Provade en massa inne på H&M. Men inget som var bra. Hoppas jag får sparat det till ett annat tillfälle istället! Men det var mysigt att vara med henne.
Köpte en svart bodytröja från Gina Tricot 129:-
Svart superskön skjorta från H&M 99:-
Vit Tee med änglavingar bak, Kapp Ahl 89:-
Inneskor med mocka och päls, Kapp Ahl 79:-

Lägger upp bilder sp fort kameran har batteri igen. Då kommer bilden på mellis och mig oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0