(Fusk)Päls!

Fick äntligen tag på pälsjackan från Ida Sjöstedt! Efter lite mejl och telefonsamtal så hittade jag den på Monki i Malmö. Så jag fick dra med mig Tessan in för o kritisera och analysera :) Men när jag fick den på mig så var hennes första kommentar; Den är helt underbar! Och det är den faktiskt! Annars är Tessan bra på att säga ifrån när jag köper en massa skit. Så det var lika bra och ha med henne när jag skulle köpa denna, så jag inte köpte den bara för att! Så det var skönt att den direkt fick ett godkännande! Tror jag ska köpa ett lite bredare sidenband att ha i midjan, det som man fick med "försvinner" in i jackan.


image322


Min fina, fina pälsjacka!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Wow! Himla himla fin syrran! Men formatet pa bilden ar kajko. Kanske bara ar denna datorn, men det ser konstigt ut. Kan du inte posta den i miniatyrbild istallet sa man kan klicka upp den? Puss!

2008-01-10 @ 11:24:23
Postat av: Jenny

Jag vet. Kortet är KATASTROF! Ser ut som man väger 1000 kilo! Ska lägga upp nya bilder på den ikväll! Lugn, bara lugn! puss

2008-01-10 @ 16:11:47
URL: http://www.jennycharlottes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0