Förlovning!

Vi var hembjudna till Mailn och Niklas igår på  väldigt god mat! Vi hade sett på internet innan i veckan att dom hade förlovat sig, men hade bestämmt att inte säga något. Så Niklas kom och hämtade oss och jag tänkte bara "kolla inte på ringen, kolla inte på ringen". Givetvis kunde jag knappt slita ögonen från ringen. När vi kom hem till dom fick jag verkligen skärpa mig för att inte kolla på Malins ring. Men vi lyckades och hålla oss och låtsas som inget ett litet tag i allafall till Jacob utbrister "vad har ni gjort där?" och stirrar på Niklas ring. Hahaha det var så roligt. Såklart hade vi redan förberett med förlovningspresent. Så härligt! Super roligt! Grattis

image354

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0