Byte..

Ringde till Mammi och frågade om hon skulle med till Burlöv Center. Jag ska byta bestick som vi fick av mormor och morfar. Såhär lät vårt samtal:

Jenny: Ska du med till Burlöv efter att jag slutat jobba klockan sex?
Mammi: Ja du måste ju ha lite kläder nu!
Jenny: Va?
Mammi: Ja du hade ju inga kläder kvar

(fotnot; Jenny och Mammi rensade min garderob i veckan. Kastade typ allt utom lite jeans som mamma mena  på att "dom passar bara du får bort lite om magen" Snällt menat! Tro ingen annat ni!)

Jenny: Jaha, jag skulle bara byta bestick........
Mammi: Men du har ju inga jeans eller hur?
Jenny: Jo ett par svarta som jag får gå i till nästa lön. Vi tar det då.
Mammi: Ja vi ses klockan sex så får vi nog kolla runt lite..

haha där fick man för det. Hon e för go mammi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0