Avis!

Träffade Carro från Gina igår kväll en liten stund, och som alltid har vi hur mycket som helst och prata om när vi träffas. Första jag såg när hon kom in var att hon hade en svart Mulberry bayswater i svart. Jisses vad mina ögon blev gröna(re) av avund :) Det var ingen som hade sett det tidigare att det var en sån. Jag bara VAA? Det är ju väskornas Rols Royce!! Hon hade beställt den över nätet och den hade kommit på tre dagar, fint inpacketerad i påse och två kartonger. Tillochmed kartongen som väskan låg i hade en kartong runt om sig, så den inte skulle bli skadad! Så lyxigt!!
Hon gjorde faktiskt en bra jämförelse med att killarna har alltid en dröm om att ha en Porsche, detta är tjejernas Porsche. Riktigt bra argument för och köpa en dyr väska. Får börja spara nu om jag ska ha råd med både långresa och en "porsche" väska nästa år!

image372

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0