Äntligen!

Nu har jag sett I Huvudet På Gynning! Hittade dom andra avsnitten på nätet, inte för att dom är sammanlänkade precis, men det var väldigt intressant i kvällens avsnitt. Hon besökte Israel. Jag är inte ett dugg religiös av mig. Tycker att Buddhismen och Hinduismen är en häftig religion, kanske inte inom allt. Men delar av den. Jag är kanske egentligen en allätare av religion. Fast jag tror inte på gud, det har hänt för mycket grejer runt omkring mig som jag inte tycker skulle ha fått lov att hända om det hade funnits en gud. Jag tycker det här med karma är bra. Något man kan tänka på i vardagen. Att man ska behandla alla lika, djur och människor är oxå något fint. Jag tror på energier. Har upplevt många positiva energier från olika  personer, men aven fått uppleva dom dåliga.
Hade jag haft tid till att sätta mig ner någon gång i veckan och meditera, tror jag att jag hade hittat ett inre lugn. Det tror jag hade varit bra i den värld vi lever i idag.. Mycket tankar i dessa dagarna.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0