Lästa bloggar:

Engla - Bloggen jag har läst längst! Tar upp vardagliga saker, har snygga outfits och tar sig tid till vardagslyx. Hoppas bara på att man se så bra ut som henne när man har fått barn!

Kelly - Precis som mig fast bor själv, i Stockholm. Gillar hennes stil skarpt. Allt som hon har i shabby chic inredning vill jag ha!

Karin - Skönaste bloggtjejen! Tar grymma bilder med sin kamera och drömmer lika galna saker som jag gör. En blogg som livar upp min dag! Jobbar dessutom på blogg.se och har hjälpt mig med mina blondie frågor om bloggen.. :)

Natacha - Inte alls som hon var i Paradise Hotel. Hon är ju precis som vi, normala! Åker till LA för att jobba med radio om jag förstått det rätt. Hoppas hon bloggar på därifrån!

StinaLee - Hennes videoupdates är bara dom bästa. Haha! Hade varit roligt och vara med på bloggfesten, men var ju inte hemma..

Kenza - Skrev lite för mycket om TH ett tag och tappade nog många läsare. Men kul att kika inom ibland och se. Den sista tiden har det varit lite småmysigt att läsa igen. Älskar hennes hund! Give it to me!

Linnea - Min matblogg nr 1! Supersöt tjej som är en gudinna på att göra fina cupcakes och laga en massa god mat. Har testat några utav hennes recept som blivit mycket uppskattade!

Karolin - Tjejen som hittar dom snyggaste kläderna på secondhand butiker. Det gör verkligen aldrig jag! Har lite bloggtorka nu. Men hoppas hon kommer igen snart!

Nadia - Nyaste bland mina lästa bloggar. Som jag skrev innan så låtsas jag att jag är henne på Ibiza med en drink i handen. Haha!

Stila - Lovely Lova från Bjärred. Härlig tjej som låg i toppen förra sommaren. Men tyvärr har hennes bloggtorka legat i ett tag nu. Vi får hoppas att hon kommer snart igen! Som hon skrev: "annars brukar en kylig höst tvinga in en framför datorn igen." Vi får hoppas det!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du har ju missat min ;)

2008-08-21 @ 16:20:06
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0