Jeansshorts dilemmat är över!

Drog med stackars lilla mammi i vanlig ordning när jag skulle leta jeansshorts igår. Först in på Cubus och hittade drömshortsen där. Men för liten storlek... Hittade ett par som fick bli plan B där inne oxå. In på Vero Moda hittade ett par där som fick följa med plan B. Inte helt hundra. Men rätt slitning i allfall. Fyllde på matförrådet med kycklingspett och jordnötssås. In på Bik Bok. Där hittade vi ett par som mamma tyckte skulle funka till plan A. Det tyckte inte jag. In på Gina, tittade lite snabbt men hittade bara ett par som såg superkorta ut. In på H&M, Lindex och Kapp Ahl som inte hade några alls. Tillslut in på Stadium, där jag ser en tjej som har på sig shortsen från Gina.. Dom var ju riktigt snygga på.. In på Gina igen. Prova shortsen. Satt bra och var i rätt slitning. Kunde varit lite lösare i benen. Men jag hoppas dom töjjer sig lite. Så varflr stirra runt hela centrat när jag vet att Gina har ju dom rätta grejerna ändå. Så har det ju alltid varit :)
Men kan ni fatta att mammi hängde med på alla dessa prövningar. Det ska vara hon till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0