Ågren nr1

Vad hemskt det känns att jag känner så mycket för det här jobbet. Så kan jag ju inte göra varje gång jag ska söka ett jobb. Jag kommer ju stänga in mig i en vecka om jag inte skulle få detta. Frågan är om man ska ringa igen och visa att man är på. Eller ska  man ligga lågt så dom inte tror att man är något pshyco.
Jag vill egentligen bara ringa och säga; Här har ni mig. Ta mig, jag är den ni letar efter! Jag kan allt!
Men det är nog ingen bra ide.. Hoppas iallafall att dom ringer och säger ifrån om man inte får det. Så man slipper vänta tills man dör..

Kommentarer
Postat av: Syrran

Men syrran du kommer att få det! Ha lite is i magen bara.. Jag o Caroline ska ut på Loppisrundor idag. Skoj! Puss

2008-08-22 @ 15:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0