Jag är så sjuk!

Om man hade kunnat må bättre så hade jag velat det. Knappt sovit en blund inatt, näsan har runnit som en kran. Inte nog med att man har haft ont i halsen i två dagar. Nu har det gått över till  hosta, en sån där hosta som man klöks av när man hostar.. Så ska vi till Malin och Nikls ikväll. Det som jag hade sett fram emot, så ska man må såhär.
Försöker få tag på syrran mellan kallsvettningarna här så hon kanske kan komma in och jobba en stund. Verkar inte som det uppskattas av kunderna med mina snornysningar och hostattacker.. Förstår inte det..
Det är synd om mig idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på Dig o ha en Trevlig VALBORG trots allt!
Kram

2008-04-30 @ 11:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0