Inbrott!

Läste en lapp när jag skulle gå hemifrån idag:

"Var snäll och kolla era förråd i källaren, många har haft inbrott i sina förråd"

Det händer ju inte oss tänkte jag och var påväg ut. Men det är ju lika bra och kolla. Så jag vände och gick ner. (Trots att jag har en sjuk skräck för skrämselkällaren!) Jovisst, låset var uppbrutet och dörren stod öppen. vi har satt ner en massa kläder i påsar och bagar som nu låg utspridda över hela golvet. Vågade ju inte vara kvar där nere heller.

Så tråkigt att man inte får lov och ha sina saker för sig själv! Vi ska kolla igenom allt när jag kommer hem sen idag. Och jag hoppas att där inte är något av värde som har försvunnit. Men man vet aldrig vad dom har varit ute efter. Tråkigt med fattiga människor som måste sno av andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0