Helgen som gått:

Har inte haft tid eller ork att uppdatera bloggen i helgen. Så får göra en sammanfattning idag istället!

Fredag:
Jobbade till klockan 17.00. Gick hem från jobbet (eftersom jag glömde min cykelnyckel på Scandic i Torsdags när vi var och tittade på Mia Thörnblom) Då var jag ju tvungen och gå in i en massa butiker och titta när jag skulle hem, så var inte hemma fören 18.00! Sen kom Padde och Tessan hem till oss. Vi åt god bakad potatis med skagenröra som jag fick recept av Linnea. De blev supergott! Sen fick det bli godis och kaffe till efterrätt. En enkel fredagskväll.
Sen spelade vi TP från 90-talet. Skoj! Frågorna är lite lättare än det andra vanliga från 1700-talet... Jag och Tessan vann två gånger under samma omgång. Ingen kommentar... :) Det var en supert trevlig kväll. Perfekt avslut en fredagkväll!

Lördag:
Åkte hem till mamma och pappa efter jobbet. Vi var inne och åt och spelade spel hos grannarna! Var ett tag sedan. Det var mycket roligt! Var inte hemma fören sent.
Sambon var uppe i Hässle hos sina föräldrar och hjälpte till med deras nya projekt på huset.

Söndag:
En riktigt skön slappardag! Vi gick upp halv tio och sen skulle sambon iväg och spela fotboll. Så jag var ju hyfsat seg och låg i soffan och tittade på TV. Hann med lite tvätt oxå.
På eftermiddagen skulle han fixa med taket på caben, så vi åkte iväg och gjorde det. Skulle tvätta bilen oxå. Men eftersom det fint väder så sklle ju alla tvätta bilen.. Så de blev inget. Sen körde vi en runda och landade hemma hos Padde och Tessan. Handlade köpemat och tittade på sanningens ögonblick. Jisses vad pinsamt det blev för honom..

Ny vecka. Nya tag. Har en lååång arbetsvecka där jag står sjlv 80% av tiden. Lite långtråkigt. Men får göra lite omändringar och lite nya smycken så ska nog tiden gå fort! Ha en skön vecka! Och glöm inte att du är härlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0