Stockholm, stockholm, stockholm.......

Det är total katastrof att vi har Stockholm som vår huvudstad!
Syrran och jag hade jätte roligt tillsammans. Inte tillsammans med Stockholm som vi hade hoppats på..
Det bor gott om otrevliga folk där uppe, hade jag behövt en hjälpande hand är det inte första stället jag vänt mig till! Och stackars våra turister som kommer hit som inte ens kan svenska, det kan ju jag och kommer ändå inte fram...

Jag var inte på något speciellt shopping humör heller då alla dessa faktorer spelade in.. Så det blev en kofta från Mango för 399:-  :)  Billigt och bra!

Vi har betygsatt vår visit på en skala från 1-5

Hotellet: 5
God mat på kvällen och härlig fruksotbuffé på morgonen! Sängen var superskön och där var himmla fint!!

Shopping: Syrran 4, jag 2..

Tunnelbanan: 0
Ologiskt, ohygieniskt & otrevligt! 

Invånarna: 1
En trevlig tjej på Mango som väger upp 1:an. Övriga =Idioter + tröga

Flyget dit: 4
Alltid lite turbulent, men åker man med Malmö Aviation ska kan ju inte klaga. Annas kompis Majs som flygvärdinna höjde stämmningen!

Tåget hem: 3
Mådde illa ett litet tag. Blev rätt drygt på slutet

Stadsbuss: 2
Ganska snäll man. Pratde precis som ulf "vanheden" Brunnberg! Det var skoj!

TOTALT: 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0