for a good cause!


image120






Pratade om att jag inte kände för och köpa en massa rosa bandet-band bara för o stödja, finns det inget roligare? Var inom på Stadium, och då hade Champion samarbete med rosa bandet där 20% på ett utvalt sortiment med loggan på gick till bröstcancer forskningen. För lite som går till forskningen där.. Så hittade jag det perfekta att skänka mina pengar till detta året. Supersöt liten neccesär/börs som Fifi bags gör. Dom är helt underbart söta!! Beställde med det mönstrade tyget, men exakt den var redan slut. Men hon hade en snarlik som hon fixade och mejlade nya bild och allt.. Så jag beställde faktiskt 2 till i andra färger. Kanon bra service!
Dom söta nessesärerna kostar 175:- varav 100:- går till rosa bandet. Det tycker jag är bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0