Äntligen!!

Stackars lilla mammi fick hänga med in till Malmö idag och springa runt och leta efter stövlar till mig. Hade lagt undan ett par på Håkanssons, men dom var inge snygga... Med mina fotbollsvader, som dessutom kunde varit värre, var det inte lätt att hitta ett par som passa. För spetsiga, för grova, för hög klack, i syntet ja, you know the deal. Men så tillslut på Nilson hittade vi ett par som skulle kunna passa mina kriterier. Men dom hade givetvis inte dom på Hansa, så vi fick gå upp mot Triangeln. Under tiden sprang vi ut o in i olika butiker o provade en massa stövlar så när vi kom upp till Triangeln hade jag redan glömt hur dom såg ut som vi skulle köpa.. Haha. Men dom känns riktigt bra! Kan fälla upp kanten så man kan variera sig lite :) Tack mammi för att du stod ut med mig idag ♥

image136

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom är skitsnygga.Jag tycker vi hade det småmysigt när vi for ut o in i affärer. Tänk att du varit i MALMÖ o shoppat! Det är inte var dag. Så fick du ju också huvudvärk sen. Hoppas den gått över nu. Många kramar från din Mammi

2007-10-14 @ 00:22:07
Postat av: Soffan

Very nice! Lagom klack, snygg, stilren modell och svarta. Perfect. Passar en riktig "Diva". Du får visa upp dem på jobb när jag kommit hem igen :-)
Tar en extra titt på lagret idag och ser så att inga spindlar sitter och väntar på dig. Nu när spindelundanröjaren lämnar landet ;-)
KRAM!

2007-10-15 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0