One to go....

Verkligen årets klipp!! Började leta upp och lokalisera var dom svarta stövlarna med ludd fanns i Biancobutikerna och hittade dom i rätt storlek på gatan här bredvid. Så  jag bad henna att lägga undan dom till mig så kom jag så fort jag kunde. Men det kunde hon inte. För dom var på rea idag tillochmed lördag på HALVA PRISET. Så jag var tvungen och kuta bort och köpa dom! Det är nog årets klipp! Något som jag vill ha som helt plötsligt är på rea?! Vad händer?? haha Fösröker febrilt få tag på dom beiga mockasin-boots. Men verkar som det kommer bli svårt att få tag på.. Vill ha dem ju! Och  nu har jag mer eller mindre fått dille på dom så nu måste jag bara ha dem!!! Vi får se hur jaag ska lösa mitt I-Landsproblem den här gången...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0