Maaaaat


image187


Stackars soffan har inget flyt alls idag... Punka på cykeln, låset hade fastnat och fick GÅ till tågstationen, ca 6 km.. Nu sitter hon nog snart på tåget. Stackars, stackars soffan!
Jag ska springa iväg så fort hon kommer och köpa mig en ciabatta med brie eller med mozzarella! Mams! Är så hungrig!
Ikväll ska jag och Sanna vara hurtiga och gå på Body Pump. Har inte gått på det innan. Så jag hoppas att det kommer gå bra. Får nog inte kötta på med vikter bara, eftersom jag inte hård tränat på flera, flera månader... Så träningsvärk står nog på schemat i morgon!

Kommentarer
Postat av: Soffan

Mitt liv suger. Tur jag har en sån bra chef! :-)

2007-11-08 @ 17:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0