Jenny goes dumle!

image212


Har fått nån konstigt gravid nojja på Dumle. (Trots att jag inte är gravid) Blev så sugen igårkväll. Men fick lugna mig. Beställde en dumle-julkalender! Det ska bli gott.
Var precis iväg och köpte mig en liten påse, dock men mini bites. Frågade han som stod i butiken:

Jenny:Har du inte vanliga dumle?
Dum säljare: Har vi inte det?
Jenny: Jag vet inte!
Dum säljare: Jag ska gå och kolla, hur ser dom ut?
Jenny med bitchig blick: Dom ser ut som dom här fast med papper runt dem.
Säljaren går iväg och kollar i 2 sekunder
Säljaren: Nä det har vi inte

Hur kan man inte veta hur dumle ser ut? Speciellt när jag står med en påse i handen...

Kommentarer
Postat av: Soffan

Och nu kommer de typ att ta slut eftersom du var dum nog att lämna dem i butiken med GODISMONSTRET!!!! Muhahahahaha. (Ja, jag är töntig... jag vet)
Kolla din inbox på Facebook förresten. Klistret funkade asbra på kartongerna. Gott mos! Puss och kram.

Ps: Jag har jättetråkigt :-(

2007-11-19 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0