Vårda din hud!




                                                     



Något som jag har börjat att bry mig om och lägga tid och pengar på är min hud! Har varit på underbara behandlingar på Len Hud i Lund. Hos supergoa Johanna som alltid pysslar om mig! Det är ju trots allt ansiktet som man ska visa i hela livet. Så det känns värt att sköta om det väl!

♥ Rengöringsmjök, tvättar bort all smuts och smink. Ljuvlig doft av vita blommor, bla lilja..
♥ Ansiktsvatten, i samma serie som rengöringsmjölken, hjälper huden att ta emot ansiktskrämen bättre och  neutraliserar huden från kalken som finns i vårt kranvattnet när du tvättat ansiktet.
♥ Kräm de la kräm nummer 1. Luktar som en dröm! Krämen innehåller bärextrakt som tex björnbär o blåbär Mums!
♥ Ögoncreme, svalkande och förebygger svarta påsar under ögonen som allt oftare tittar fram numera..
♥ Peeling, används gärna en gång i veckan. Låt sitta 5-7 minuter, gärna medans man masserar in den i huden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0