Värst vad snäll jag varit!!

Jag visste inte att jag hade varit så här snäll detta året för och få så många fina julklappar!

Mina julklappar
Rosa härlig morgonrock
Armani Diamonds parfym

2 små rosa handukar
Rosa linne + trosor
Bricka från Eva Solo
Duschcreme, bodylotion och tvål från Body Shop, cranberry serien
Prydnads diamant

Mascara, puderfoundation, pensel och rouge från Make Up Store
Tomtemor (superfin prydnadstomte)

Mina och Jacobs gemensamma julklappar
Smörgåsbestick
Termos
Röda ljuslyktor från Mio
Alessi fruktkorg i krom
Soda stream
2 små stelton tyg korgar
Kandelaber ljusstake
2 små svarta handukar + 2 stora svarta badhandukar


Det bästa av allt:
Dell Inspiron 1521 rosa datorn!!!! Jag började gråta när jag öppnade paketet och hittade ett kuvert där det stod att jag skulle få en dator nu efter juldagarna. Så snäll trodde jag inte att jag hade varit!! Tack tack tack tack!!!!


image289


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0