Gott Nytt år!

Året som gått har varit ett bra år!
Började året med att åka iväg till Thailand i två underbara veckor! Älskar det landet och kommer åka dit flera gånger, så mycket jag kan.
Började jobba hos pappa och hjälpa till på företaget, vilket har gett mig ytterligare erfarenhet. Och det har kännts bra att han velat ha hjälp av mig på företaget. Det är jag glad för!
I maj åkte jag, Syrran och Emily upp till STHLM och Globen, för att se Beyoncé live. Det var ett av dom bästa sakerna jag gjort! Det var så grymt bra. Julklappen från Syrran! Tack, jag lever på det än!
Semestern i sommar bar iväg till jacobs föräldrars hus i spanien med Karin och Elias (som nu är och upprätthåller ordningen i Kosovo, var rädd om dig!!) Sen hade jag och mamma en härlig helg uppe i Grebbestad med Agneta, Micke och Lotta. Jätte mysigt med bara mamma, trots att vi höll på och dö på vägen ner sen ;)
Jag och Jacob firade ett år i lägenheten i juli. Vi trivs precis lika bra som när vi tog första steget in för snart 1,5 år sedan!
Den 12 september började jag på ett nytt jobb. Jag fick den stora äran att vara butikschef på Viva La Diva i Lund. Mycket omändringar, och organiseringar. Nu funkar allt super och jag har mina duktiga änglar som jag inte kunde varit utan. Nästa år är det rejäl försäljningsökning som är målet! Att jag fick chansen till något sånt här är stort för mig. Att Sara och L8 trodde så mycket på mig är jag jätte tacksam för!
Slutet av september åkte jag och Syrran upp till STHLM för en sista helg tillsammans där innan hon skulle ut på sina äventyr i världen. Trots att vi inte gick ut och festade, och att alla sthlmare vi träffade var otrevliga är det en härlig helg som vi fick ha ihop innan hon åkte.
När Syrran åkte i oktober känns det nästan som tiden stått stilla. Trots att det har gått nästan 3 månader sedan hon åkte. Ena halvan av mig åkte oxå iväg känns det som. Tänker på henne varje dag flera gånger om! Längtar bara tills hon kommer hem igen så jag kan krama om henne i två veckor i streck sen! Saknar dig jätte mycket syrran! Trodde inte det fanns en sån saknad mellan oss. Jag ska nog vara glad för att jag saknar henne så, det betyder väl bara att man älskar henne otroligt mycket!
Idag, nyårsafton 2007 har jag och min gosigaste Jacob varit tillsammans i tre år. I Love you!

Nästa år hoppas jag mest på att alla nära & kära är friska och mår bra och att Anna kommer hem snart!

Alla vänner, familjen, älskade, Gott nytt år! Jag är så glad att jag har er!
 Jenny

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så glad för att du finns också mitt hjärta. Tycker du verkar klara nya jobbet med glans. Dina anställda verkar ju nöjda, din chef är nöjd osv. Är så stolt över dig. Det var nog bra att du vågade satsa på något nytt. Önskar dig ett Gott Nytt År med många härliga resor, nya utmaningar på jobbet o myskvällar med din Jacob. Men det viktigaste av allt är ändå att vi får vara friska!

2008-01-02 @ 17:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0