Lördag!

Dagen började med en liten shoppingtur med mamma här i Lund. Det inhandlades en jacka från Barbour  med presentkortet jag fick av Jacobs föräldrar i julas, en blomsterslinga till STO på jobbet och lite fika.

Vi bestämmde oss sen för att åka en snabbis till IKEA, och det gick verkligen snabbt! Vi var där nog i 15 minuter totalt. Men där var knappt någonting kvar. (IKEA ska öppna nytt vid svågertorp snart) Jag skulle köpa ytterligare en till CD hylla som vi kan ha våra böcker och dvd skivor i. Så det var snabba ryck upp och kolla vilken gång och hylla den skulle ligga på nere på lagret, en snabb sväng inom blommor/korgar/vaser/ljus avdelingnen utan lycka. (Skulle ha 2 korgar att lägga våra halsdukar, mössor, kepsar och liknande på hatthyllan) Men jag får köpa det när dom flyttat till det nya istället. Vi fick i allafall med oss CD hyllan som vi skruvade ihop och sätte på plats. Eller nästan i allafall... Givetvis var där en comhem dosa som satt ivägen. Så Jacob fick  såga  bort  en bit av hyllan för att den skulle komma in. Men nu står den på sin plats i allafall!

Hittade impregneringspray till min väska, vill nog ta ett lager till i morgon. Men sen kan jag ha den även om inte solen skiner! Sprayade även mina stövlar en sista gång! Så nu får dom tåla lite vatten tycker jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0