Men hur snäll hade jag varit då?

Med alla dom fina presenterna jag fick verkade det ju som om jag hade varit jättesnäll. Skulle jag verkligen ha så många presenter? Hade jag verkligen varit så snäll? Ja, det verkade så faktiskt. För kolla här vad som mer kom inpacketerat till mig på torsdagen...


Men mamma?! Du menar inte? Eller nä vänta, detta verkar lite för bra för och vara sant...


Eller? Har du blivit tokig? Eller nej det kan du ju inte bara ha köpt...


AAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa det är inte sant! Jag har fått min egna Mulberry Bayswater! Och det är den underbaraste, finaste, vackraste och bästa väskan någonsin! Den kommer följa med mig överallt i många, många, många år! Tack underbara föräldrar som skämmer bort mig hela tiden!! Ni är på tok för bra!

Men slutade det där då?
Nej, på morgonen vaknar jag med ett paket från min käraste som såg ut såhär...

Men vad är det här då?! Det kan väl inte...?


JO! Jag fick ett armband från Hermés, som min älskling hade varit över i Danmark och köpt. (För att butiken på NK i Stockholm inte hade varit speciellt trevliga eller tillmötesgånde när han ville handla därifrån..)

Jag blev så överrumplad av alla fina presenter jag fick, och alla fina sms, hälsningar på facebook och mejl! Tack alla som firade mig på min 25 års dag! Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Petra ♥

åh väskan var helt gudomligt fin!! :)

2009-09-23 @ 13:22:19
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: julia

supersnygg mulberry :O avis..

2009-09-23 @ 15:17:46
URL: http://everyonenose.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilka presenter, grattis i efterskott!



vad kostar väskan?

kram Anna

2009-10-09 @ 16:59:03
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0