Blomsterverkstad


Jag och mamma var ju på plantagen igår och handlade en massa fina blommor till våra trädgårdar. Såhär härlig var vagnen när vi hade plockat på oss det vi behövde :)

Måndag. Alltid lika härligt att vakna upp i ett ljust rum. Det gör inget att klockan är 06.45, bara det är ljust ute så är det lättare att komma upp.
Den sedvanliga måndagsfrukosten stod uppdukad på kontoret när jag kom in, (lite senare idag då jag kom på att jag inte hade tankat bilen ordentligt). Jag gillar att leva i "ekorr-hjulet" som Anna så bra beskriver det. Ikväll ska jag lägga ut tvättmaskin och torktumlare som stod i huset när vi köpte det, på blocket. Det kommer nya snart, förhoppningsvis kanske jättesnart?

Har så mycket fina bilder att lägga upp som jag får sprida ut över veckan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med blommor!

2010-05-03 @ 21:16:25
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0