Födelsedagsbarn!

Idag fyller fina STO år! Det ska vi fira med pompa och ståt! Hon fick en fin plåtburk (låter dåligt, men är fint!) från iittala av mig och Anna. Passar perfekt till hennes fina hem ♥

Köket levererades ju hem till oss igår. Det är såå fint! Ska bli spännande när vi packar upp det. Fogarna blev oxå gjorda igår.
Jag stod och frös i 3 timmar och var som en isbit när jag kom hem igårkväll. Var ju tvungen att vara som moraliskt stöd för min kära elektriker när han stod och satte fina lampor till utebelysningen. Klart jag stannar kvar. :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Måste bara säga att det verkligen är världens finaste plåtburk! Tack!



Jag är så glad att jag har så finfina kollegor som dig och ABR som gör både födelsedagar och vardagar lite, lite bättre.

2010-03-23 @ 13:57:00
Postat av: Sara

... eller jag menar såklart att ni gör dagarna mycket, mycket bättre! :)

2010-03-23 @ 13:58:40
Postat av: Annas inspiration

Grattis till din vän :-)



vad roligt att köket har kommit.

Ha en bra dag!



Kramar Anna

2010-03-23 @ 14:03:23
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0