Tvättdag?

 
Sofie tyckte det var lite dåligt att jag inte lagt upp mer bilder på huset när det var klart, så får väl bättra mig lite och lägga ut mer nu när det bara är lite final tuch att fixa med. Tvättstugan i all sin glans ;) Älskar dom svarta maskinerna. Skåpen och bänkskiva skruvade min kära sambo ihop och satte upp i förra veckan. Blev mycket bättre än vad jag kunde tänka mig.

Efter jobbet igår mötte jag upp Sofie för lite mysigt häng. Vi tog en runda på stan, och jag fick fyndat riktigt! I allafall en superbillig väska. Annars fick jag med mig, rosettklämmor, supermjukt nattlinne, resedeo och krokar till tvättstugan.
Vi åt som sagt på mysiga gränden. Där stämningen är allt. Så mysigt att sitta på loftgångarna och titta ner på allt folk som sitter och äter.
Vi fick ju fika lite sen, då dom inte längre hade kvar sin efterrättsbuffé på takterassen. Så vi gick iväg till waynes och delade på en brownie med grädde och en superstor chokladbulle med massa pärlsocker på! Mums!

Dag och se över lite fakturor!

Kommentarer
Postat av: Soffis

Tack för en jättemysig kväll! Gott och mysigt och nostalgiskt med kakfika :-)

Skit i igelkotten, får ju skylla sig själv att den gick sakta, sakta som krabba. ;-)

Puss och kram/LÄLALE

2010-07-07 @ 19:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0