Den verkliga sommarhelgen!


Lördagen spenderades här med underbara T. P håller på att bygga ett så fint trädäck som vi hoppas spendera sommaren på, en del i allafall :) Blir ritkigt fint!


Helgen var så fin med härligt väder! Kameran fick dock stanna hemma tyvärr.

Vi firade "morfar" i fredags på deras lummiga uteplats hade det dukats upp för oss alla! Vi serverades Crepé amor, sen oxfilé som huvudrätt och jordgubbar till efterrätt. Mmm smarrigt! en riktigt härlig kväll och vi kunde sitta ute länge.
Jacob hade sina arbetskamreter hemma hos oss på lördagen. Själv var jag hos frisören, klippte mig och slingade håret. Sen tog jag och Tess en mysig runda inom Malmö (Kan ni tänka er, mysig?!) Med lite shopping på Zara och en lunch med spanska tapas på La Roche. Till kvällsmat satt vi på T&Ps nylagda, halva trädäck. Det har blivit så fint! Ännu en fin kväll i helgen.
Gårdagen bjöd på sol, sol, sol. Vi var ute en sväng med jetskin i Lomma hamn och hälsa på M&N som låg och solade på stranden. Blev lite härligt häng i solen på bryggan. När vi skulle bege oss hemåt fick jag ett sånt sug att bada så jag var tvungen att hoppa i 2 (!) gånger! Det var så skönt i vattnet. Jag brukar inte bada hemma i havet. Brukar vara så kallt... Men igår var det riktigt skönt. Och vilket avslut på helgen!

Fler sånna här helger!! :)

Nu, lunch och picknik i parken här runt jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0