Svinis har kommit till oss...

Då var det bekräftat. Min kära sambo har fått svinis. Och jag har fått en släng av hosta/ont ihalsen och huvudvärk. Vilket resulterade i att jag fått pencillin i förebyggandem syfte för att inte få svinis. Jag har inte heller haft feber vilket min sambo har haft. Det är ett bra tecken, för mig.. :) Vi klarar oss. Förutom att vi är inlåsta i lägenheten. Vi får inte träffa någon. Jacobs snälla mamma kom med 3 kassar mat. Kött, soppa, grönsaker, godis, tidningar, en film.. Massa bra o ha saker! We Love! Hon satte det nere i trappen så gick vi och hämtade kassarna när hon hade gått. Haha.. Man känner sig som en apa i bur.
Snart kommer syrran och hämtar ett papper som ska in till mäklarna. Jag får sätta det i tidningsstället, stänga dörren och be henne springa fram o ta det. :)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Så himla gulligt av henne att hon körde ner och fixade mat o saker till er! Ni får ringa om det är något annat ni behöver - Det vet du! Hoppas Jacob mår bättre idag, Många kramar till sjukstugan! Puss!

2009-10-30 @ 17:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0