Stressig dagar!

Hinner inte med att skriva så mycket. Dom sista dagarna på jobbet (läs fredag, måndag och idag) Har varit full rulle från 8-17. Måste gå igenom alla mina anteckningar och se så jag inte missar något nu.

Igår kom jag iväg och fick bytt en mjölkkaraff (so jag redan hade en av) som jag fick i födelsedags present.Jag bytte till kopp och fat i samma serie. Så nu har jag 6 koppar med fat till min finservis! Dessutom kom jag äntligen iväg till banken som jag skulle ha gjort för typ 1 månad sen. Så det känns skönt att ha blivit av med dom två to do sakerna.

Snart är det lunch. Jag ska dela fiskgratäng med söta Anna idag. Extra stort hjärta till henne ♥


Mina fina koppar har nu blivit 6 stycken! Som jag fick i 25 års present av mina kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Soffan:

Din blogg är såååå fin vännen! Blir helt avis varje gånga jag klickar in... KRAM!

2009-10-06 @ 23:22:30
URL: http://jomensaatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0