Fredag, fredag, Fredag!

Äntligen fredag! Laddar för en stressig dag på jobbet med rostmacka och tonfiskröra. Vi är bara 2 som sitter i first line idag. Så det gäller att ladda med lite energi.
Skulle egentligen åkt till frisören på lunchen, men hon ringde och var sjuk. Så jag får ta det i nästa vecka. Perfekt då jag istället kan sitta i lugn och ro på lunchen, kanske tillocmed ta en liten promenad. Det är ju så fint väder idag!

Ikväll ska vi träffa M och N, äta lite god mat och umgås. Jag och Jacob ska stå för desserten, och jag funderar på att göra den här:


After Eight päron
1 burk konserverade päron
1 paket After Eight
Vaniljglass

Sätt ugnen på 200 grader.
Lägg päronen i en ungsform. Placera en after eight på varje päron.
Sätt in formen i ugnen i ca 5-10 minuter.
Servera med vaniljglass


Hinner säker ångra mig flera gånger innan dagen är slut ;)

Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0