Äntligen måndag!

Har gått upp i tid idag och sitter faktiskt i soffan (utan soffbord..) och dricker en kopp te. Ska snart ta mig till jobbet.
Dom flesta fasar för måndag morgon. Inte kunna ligga lite längre i sängen och dra sig och behöva ta sig till jobbet igen. Men jag tycker det är ganska skönt med måndag. Vi har vår måndagsfrukost på jobbet, så det är ju alltid något att se fram emot. Och jag gillar en ny start på veckan. Med nya möjligheter att göra något bra!
Denna veckan ska jag vara duktig och cykla till jobbet. Inte ta bilen för och köra 5 min.. Det är faktiskt dåligt av mig.

Den här veckan kommer det förhoppningsvis att hända en massa roliga grejer. Speciellt en grej...
Vi ska kolla på hus! Ååå vad jag hoppas! ♥

See you at work!




I fredags klistrade vi på adressetiketter, skrerv ut inbjudningar, kuverterade och frankerade 400 inbjudningar till ett event vårt jobb ska hålla i november. Det var många kuvert vill jag lova! Men vi jobbade ihop som ett bra team och fick iväg nästan alla i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0