Söndagsinlägg

Så kommer även denna söndag till sitt slut.
Idag har vi packat ner lite till, städat i skrubben och jag har lagat grönsakssoppa. Mmm gott! Mamma var förbi tidigare med lite fler flyttkartonger, och fick även med sig fullpackade kartonger hem. Skönt att bli av med grejer redan! I morgon blir det sista rensningen och finliret innan fotografen kommer på tisdag och ska ta foto av vår lägenhet. Ska bli spännande att se vad han kan göra för fint med bilderna.
Eftersom vi är sjukskrivna hela nästa vecka oxå får vi sysselsätta oss bäst vi kan. Det  är nog lite mycket med en vecka till. Både jag och sambon mår precis som vanligt idag, med lite rethosta. Så jag hoppas vara på jobb på onsdag eller torsdag i allafall! Måste ju tänka på kollegorna.

Avslutade denna sjuk helg med en lång dusch med rakade ben, bortpeelade celluliter och målade tånaglar :) Så nu kan jag somna skönt..
Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0