Inflyttningsfest hos Soffan ♥

Igår åkte jag in till stora staden (Malmö), för inflyttningsfest hos Sofie och Pjär. Dom hade  lagat gooood pastasallad med hembakade bullar som var smaskens! Hade suttit fint nu på morgonen oxå:) Eftersom man inte är 20 år längre så var jag sliten, och mest trött sen fredagen så jag bestämde mig för att köra. Såklart älskar jag att köra inne i Malmö för jag hittar så jäkla bra... "?#!!:(?#" Följde oranga vägmärken och kom till slut in på, Lilla Torg?! Tvekade lite,men efter att ha sett en bil smita in i en gränd gjorde jag samma..
Läget på deras lägenhet är bara guld värd. Det är nog enda stället  i Malmö jag hade kunnat tänka mig bo. En trea som hade bra planlösning och med uteplats mot en mysig innergård. Dom hade hur fint som helst!! Det där extra rummet fick mig att längta ännu mer efter vårt hus. Så skönt det ska bli med all plats! Synd bara att jag var tråkig som körde, men det tar jag igen!

Kommentarer
Postat av: Soffan:

Taaack för att du kom och taaack för presenten! Jag är jätteglad att du kom och PJÄR bara skojretades om att du inte drack, men det fattade du nog :-) Syrran tyckte att du var jättetrevlig och tackar så mycket för skjutsen igen.

Mycket tack nu känner jag ...

Kul att du gillade lägenheten :-)Du får komma och hälsa på snart igen. Hälsa mannen! Puss och kram från oss

2009-11-29 @ 19:37:51
URL: http://jomensaatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0