När jag väl börjat handla..

kan jag lika bra fortsätta...
Mer shopping! Fynd på rean! Första gången på 100 år som jag hittar något på rean. Och dessutom fina saker som jag hade sett innan, men inte velat unna mig.


Lite kortare stickad kavaj med marinblå detaljer.
(Såhär länge sedan var det som jag börja drömma om kavajen... ) Över ett år! Säg inte att jag impulshandlar! :)

 
V-ringad tröja med rynkade detaljer bak. (har jag på mig idag!)

Köpte en klänning från Tiger oxå. Men den ska jag ha på mig på Karros 30 års fest på i morgon. Då ska jag visa upp den ;) Ångrade att jag inte köpte en till klänning från Tiger med "gudinne skärning" men ringde och fick lagt undan den tills ikväll. Så jag ska inom Nova och hämta upp den! Jiippie!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kavajen från Sand är riktigt fin, har spanat på den innan men tyckte den var lite dyr. Perfekt att fynda på rean ju! =)

2009-06-26 @ 15:04:26
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Amanda

Kikade runt lite mer här och insåg att du nog bor i Lund? Vad märkligt, för det gör jag också, men det är sällan jag hittar andra bloggare från Lund! =)

2009-06-26 @ 15:07:57
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Amanda

Japp, det stämmer, jag har läst kurser både på Stockholms och Lunds universitet så jag har pendlat lite fram och tillbaka. Nu till hösten ska jag dock bara bo i Lund med min pojkvän! =)

2009-06-26 @ 16:36:11
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0