Jobb, jobb, jobb

Jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med mig själv och mitt liv just nu. :) Mina grejer ligger över hela lägenheten och måste plockas undan, måste packa ihop allt som ska med till stugan i morgon, köpa nytt puder (inte så hög pritoriterat, men måste göras..) Fick ta med min dator till jobbet idag för att kunna betala mina räkningar, för det har jag inte heller haft tid till iveckan. Så nu är det gjort i allafall. Sen ska man ju tvätta och ha allt annat kringående igång samtidigt.

Igår var vi hemma hos mina föräldrar och jacob gjorde det sista med elen som skulle göras. Dom har haft en målare/tapetserare där som har gjort vid vardagsrum och mammas sovrum. Det blir jättefint och en verklig uppfräschning! Så det är roligt! Men jag hann inte med mer hemma för det ;) Hann dock med att handla igår till valborgsfirandet. Det känns i allfall bra!


Min fina elektriker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0