GOD MORGON!

Kvällen igår blev en tidig hemgång. Inte för att det var tråkigt. Men så sliten och trött jag var. Jag är ju gammal nu. 24 år sätter sina spår.. Vi var först hemma hos våra föräldrar och åt god mussaka som Syrran och Emily hade gjort. Lekte lite lekar och hade trevligt. Sen bar det inte till Lund, till Syrrans lägenhet. Där började åldern ta ut sin rätt. Och efter en stund fick jag min snälla granne till att följa mig hem. Skönt och lägga sig tidigare.

Nu har jag nästan precis vaknat ur min dvala. Längesedan jag sov till 12 vill jag lova!

Funderar på och göra ägg och bacon till min älskling som fortfarande ligger och sover. Han var på  herrmiddag igår och kom nog hem samtidigt som tidningen damp ner i brevinkastet. Eller senare......
Sen vill jag till IKEA. Vem ska jag dra med mig dit?

Kommentarer
Postat av: Soffan

Åååååh. Jag hade velat! Fast nu ska jag passa min systerson istället. Bestämdes för fem minuter sedan. Fan.

2008-09-14 @ 12:20:35
URL: http://jomensaatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0