Tådagen

Tisdag morgon, och först på jobbet. Det är lite av min vana nuförtiden. fick vänta på att en av killarna på supporten kom, vågade inte gå in oh trycka av larmet innan.. Lite jobbigt om det skulle börja gå igång... Tredje tisdagen på nya jobbet. Och det känns jättebra! Roligt. roligt! Dock har, än så länge, jag och kopiatorn bråkat 90% av tiden... Men ordnade så att en service kille kom och skötte om den lite, så idag hoppas jag att det inte ska vara några problem mellan oss. Jag menar han fick ju en rundsmörjning.... :)

Kommentarer
Postat av: Soffan:

Eeeeh? Tådagen??? Lay of the booze man. Haha.

2008-11-25 @ 16:14:07
Postat av: Mamma

Ja nu ser du hur jag har haft det i många år. Fast det är bättre att bli ilsk på maskiner än på mänskor. Eller hur? Va synd att du inte komma med till Malmö i söndags Soffan

2008-11-25 @ 17:37:09
Postat av: Soffan

2008-11-26 @ 10:18:55
Postat av: Soffan

Okej, nu är det visst jag som ska lay of the booze.



Det var jättesynd :-( Hade din dotter ringt mig liite tidigare än tre timmar innan föreställningen började så hade det varit en annan femma. Fatta piken Jenny ;-)

2008-11-26 @ 10:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0