Finally friday!

Blev en massa mys igår. Först lagade jag och Jacob middag. Sen åkte jag hem till mamma och pappa och myste lite med mamma. Jacob skulle träna fotboll och pappa var iväg på match. Så jag och mammi fick mysa tillsammans istället.
Fick en jättesöt berlock till Tomas Sabo armbandet. En röd sko. Som han hade valt själv! Blev så glad. Vi ska kanske ut till Nova och köpa armbandet idag. Hoppas, hoppas! Han trodde jag redan hade armbandet.
Jag gav min lille gos en jätte fin stor vit ros, och global ätpinnar. Har verkligen skämmts för mina presenter han fick på sin födelsedag. Så det fick bli lite extra lyx till honom igår!
Mamma och pappa fick en jättefin bukett med mörk, mörk lila tulpaner och en lite mindre vit ros i mitten. Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0