Tomtenslista med BORTTAGNA önskningar!

♥ Presentkort på Miljögården i Lund
♥ Presentkort på SOVA butiken i Lund
♥ Presenkort på Len Hud i Lund, (önskat mig av Mamma och Anna)
♥ Presentkort på KICKS
♥ Present kort på Miss Chief på Nova.
♥ Blåsapa, (för att torka nagellack) från coolstuff.se eller på Ting i Lund
♥ Rosa
Moet Champagne
Rosa Lanson Champagne
♥ Linne "Today I´m wearing this" från avanna, vitt brottarlinne med rosa tryck på strlk M (önskat mig av syrran)
♥ Väskkrok att hänga upp väskan på när du tex är på ett sunkigt fik eller uteställe med en massa smuts på golvet. Sjukt smart grej! Härifrån!
♥ Boken, Den vidunderliga kärlekens historia


Jag har inte plats med en massa skit mer. Och jag är för gammal för att önska mig julklappar... Tror jag... Eller?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar ju som om du har några julklappsönskningar tycker jag

2008-12-12 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0